Tuesday, September 25, 2012

Futsal & Medal

sejak melibatkan diri dalam sukan ni pada tahun 2010, aku ade jugak dapat medal sebab masuk pertandingan. Dulu aku tak main sangat pun futsal ni. Jadi aktif masa masuk kolej. Nasib baik ler kolej aku ade jugak budak2 yang main futsal kan. hihihi :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

J U L A I  2 0 1 0
Extreme Park Sunway City Tambun, Perak


Gold - 1st place

kolej aku buat tournament (tertutup), team aku terdiri dari budak2 satu apartment Permai Lake View (hostel).
  • Izthar
  • Lutfi
  • Hadi
  • Hizami
  • Faez
  • Khairuddin
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 D I S E M B E R  2 0 1 0
UniKL MSI Kulim, Kedah


Bronze - 3rd Place
masa ni aku tak main untuk team kolej sebab tersingkir masa peringkat kelayakan pusingan kedua, tapi dibenarkan untuk ikut sekali ke Kedah untuk pertandingan ni, Masiswa (Majlis Sukan Institusi Swasta) di UniKL MSI Kulim. aku jadi cameraman, dapat jugak medal. Medal of Honour :D yeayy
Pemain2 termasuk:
  • Izthar
  • Faez
  • Khairuddin
  • Zul
  • Syahmee
  • Hafiz
yang lain lupe dah namenye :p

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

F E B R U A R I  2 0 1 2
ProSport Futsal Arena Ipoh, Perak

4th Place
ni pertandingan terbuka campur yg dianjurkan oleh Diamond FC, aku dijemput main. tempat ke-4 pun ade jugak medal hahaha. ni pun main suka2 je sebab campur lelaki dan wanita. Pemain2 pun aku tak kenal sangat. :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1  J U L A I  2 0 1 2
Sports Planet Jalan Lahat, Perak

Silver - 2nd Place
Pertandingan futsal ni anjuran SMIOB ( St. Michael Institution Old Boys) . Aku ni dijemput oleh member, Haizan. Padahal dulu aku bukan skolah SMI, tapi Anderson School Ipoh kan. hahaha identiti aku masih lagi rahsia, ade sesetengah player je yg tau aku bukan dari SMI. Ape2 pun, enjoy jugak, dapat 2nd place tu kira power :) and yet, Anderson Tiger Roars ! :D
player termasuk:
  • Hizami
  • Haizan
  • Adam
  • Wan

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

J U L Y  2 0 1 2
My Futsal Jalan Kampar, Perak

Silver - 2nd Place
pertandingan anjuran ITP (Institut Teknologi Perak), aku main dalam kumpulan SMIOB . dapat tempat ke-2, tempat pertama X-ITP ler menang kan. Team powerr :'D
Player2:
  • Hizami
  • Irfann
  • Wan
  • Azmer

ade jugak tournament lain yg takde medal sbb tak dapat 1-3rd place kan. nak wat cane. hehe. Harap2 ade lagi tournament akan datang. yeahh !


2 comments:

Anonymous said...

azmer - hhahahaa... :D
xpe, teruskan bermain... :D

[H]izami said...

hahaha kantoi sudahh :'D

Post a Comment