Sunday, September 30, 2012

Kejohanan Futsal 1 Belia 1 Malaysia

:::: 29 September 2012 ::::
[9.00 a.m ~ 5.00 p.m]


tadi berlangsungnya kejohanan futsal terbuka kat Kg. Tawas, Ipoh Perak. aku dijemput untuk main team yang aku tak kenal, ni stok tangkap muat je. ade lah jugak sorang dua member yang aku kenal. main free je, makan minum semua free :D
Kesemua pasukan ada 30, dipecahkan kepada 8 kumpulan. 1 kumpulan ada 4 atau 3 pasukan.
Pagi2 lagi dah pegi dok kat gelanggang tuh, pukul 9 masuk dewan untuk majlis perasmian.
Nyanyi lagu negaraku. Pastu lagu 1 Malaysia (LKW), yg ramai orang taktau liriknye. Masa part chorus je baru gemuruh dewan tu. hahaha part yang 'kita satu bangsa kita satu negara. . . kita satu matlamat. . . ooooooooowowo' :D hahaha

Nama team aku : RPT Tawas Tambahan.
Match pun bermula pada pukul 9.15. Nak pendekkan citer, team aku menang 2 game, seri 1 game. So layak ke pusingan kedua :D




team aku baju merah. masa peringkat kumpulan seri 1-1.


pusingan kedua agak susah sikit lah sebab jumpa dengan ChaCha FC (B). team ni top jugak ah kat area Ipoh. terpaksalah menanggung kekalahan 1-4 dan secara otomatik tidak layak ke suku akhir. hahaha ape2 pun dapat jugak kucar kacirkan permainan ChaCha pun jadi laa.  enjoy harini penat. malam pulak ade orang belanja KFC. rezeki satu hari hehe alhamdulillah :'D

0 comments:

Post a Comment