Thursday, September 6, 2012

Keseronokan di Kelantan #episod 2


 22 J U L A I 2011

baru seminggu praktikal kat HKK, pegawai dah bawak g pantai kan. fuhh memang terbaiklah. Thanks to en. Fariz, cik Diyana, kak Dib, kak Siti, dan yg lain2 tu dah terlupe pulak namenye -__-
Aku, Asyraf, Zhafran dan Syafiqi dapat ler merasa pergi ke pantai ni. Namanya, Pantai Tok Bali
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

P A N T A I  T O K  B A L I  ,  K E L A N T A N

tu sandcastle tinggalan mesir purba . aku xreti buat pun .


video 

berjalan ler kitorang di pesisir pantai yg takde penghujung tu. jakun jugak lar dah lame tak pegi pantai kan. hehe :D  . Dah ler tgh panas terik tengah hari tuh. huuuh. S U N B U R N

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BBQ Tepi Pantai

Setelah kepenatan menikmati keindahan pantai, bermain2 di pantai itu, staf2 pun mula menyiapkan segala bagai perkakas nak buat bbq sotong, ayam, dan ikan. Aku pun mmbantu ler tolong buangkan isi perut sotong sebab tu je yg aku tau. Ayam dah siap berempah dah cuma nak dibakar je. Aku tak reti buang taik ikan dgn isi2 perutnye. Noobnye aku . kahkahkah :D

rajin kan? hahaha :D
dah penat di dapur, jalan2 lagi kat pantai.

hahahaha :D
rajin si Syafiqi membakor

makan time ! part yang ditunggu2 :D
program hari tu tamat malam. puas hati, kenyang perut. bior letih asey hepi yek . Lepas maghrib, kitorang packing semua , bersihkan ape yg patut dan tak patut, buang sampah ke dalam tong sampah. begitulah. 
Setelah penat, baliklah kitorang dengan selamatnya. En. Fariz bawak kete speed standard je.
'biar lambat, asal selamat'

*to be continued . . .

0 comments:

Post a Comment