Sunday, September 16, 2012

Keseronokan di Kelantan #episod 6

Jalan-jalan Hari Raya

Syawal pun tak habis lagi, sempat lah brjalan2 dengan pegawai2 farmasi. Pergi rumah terbuka pegawai2 yang terbuka rumahnya untuk dikunjung. -,-

==17 September 2011==


K u a l a  K r a i  --  T a n a h  M e r a h  --  K o t a  B h a r u


bila aku dpt remote :D
rumah bos ! :)
happy family :')

technology bro :D
wakaf Che Yeh
sehari berjalan dari pagi hingga ke malam. malam tu singgah wakaf che yeh jap round2 tengok jersy tengok baju seluar semua benda tengok lar. dah puas round2, balik k.krai dan tidoR . hahahaha :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sambutan Hari Lahir

Kat farmasi HKK ni jugak ade buat sambutan hari lahir setiap satu bulan, tak silap. merasa lah dapat makan kek walaupun bukan hari jadi aku. Maka sape2 yang bertuah lahir pada bulan2 tertentu maka dapatlah merasa jamuan dan kek. dapatlah aku merasa kek hari jadi mereka yg lahir pada bulan 7, 8, 9 dan 10 . Empat bulan praktikal kat sini. weeheee :D







aku dan member ade jugak buat persembahan kat student2 KIST yg tamat praktikalnya di kala kitorg masih berpraktikal. ngehehe :D

video
'suara ku berharap' cover . the amateurs way :D

*to be continued . . . .


0 comments:

Post a Comment