Monday, September 10, 2012

Pergi Gunung Lang dan Skip Kuliah

[. 23 MAC 2011 .]

waktu rehat pukul 12.30 pm. sampai 2 pm. Bercadang nak pergi Gunung Lang yg tak jauh pun dari kolej. Dekat Jalan Kuala Kangsar jugak. dekat2 pun, jalan sesak jugak, ye laa time org makan tgh hari. Sampai je kat G. Lang ingatkan nak tengok ikan2 kat tepi tuh bagi makan je. Alang2 dah sampai, ape lagi, siap beli tiket bot nak pegi seberang. hahahaha :D
pergi ke G. Lang dari kolej, naik kereta Izthar. pergi berempat.

Izthar    Hizami   Fadhil   Rafidah*

*ade minah sesat disitu. hahaha :p

G U N U N G  L A N G  ,  I P O H

ikan keli yg geli :p


ni minah sesat namenye Rafidah, muka 1st time naik bot :p
(jangan marah peah hahaha)




dah jalan2 pusing2 dalam tu, xkan nak lepak sekejap je kan. lepak laa lama, boleh skip kuliah pukul 2 petang. maafkan kami pensyarah. hahaha :p
pastu balik kolej, masuk kelas yg seterusnya seperti tiada apa2 yang berlaku. rockkk! hahaha
~ end.

2 comments:

remain unknown said...

dengan uniform lg 2 dah gi memonteng klas.....hahahah

[H]izami said...

hahaha kata gangster :D

Post a Comment