Tuesday, January 1, 2013

Badminton Bersama Sri Desarian

 31th December 2012

GELANGGANG BADMINTON , STADIUM PERAK

12 p.m

Hari yg ke 366 dalam kalander masihi tahun 2012 telah ade satu rancangan besar untuk bermain badminton dengan budak2 TSD . Paginya sarapan dengan Hairin Iman dan Ariff Najmi di McD Jalan KK.
Bergerak ke stadium bersama Amirul Safuan Auf Zufar & Atiq .

Lepas tu ape lagi, main laa, dari pkul 12pm sampai pkul 1pm. ni baru 1st round hehehe. Pkul 1pm pegi minum jap kat Restoran Sabor Menanti . 

Iman poyo -_-

Arep noob :p

Safuan cedoi :D

minum air pun seronok . ape hal entah hahaha :D

2 p.m

Lepas habis makan sambung balik main. 2vs2 beregu. Masa ni tinggal 5 org je, Auf n Hashman dah blah.  macam2 gaya ada, ChongWei, LinDan, HafizHashim, NajwaLatiff, Ainan Tasneem . . . hahahaha mampu? :D

LCW ! :D
Iman & Safuan . gaya pro dah tapi kaki ayam -_____-
tengok ore ganu main. semakk bohh. :D
pukul lalat pukul lalat, hinggap di kaki. hahaha :p

Haha tengok pulak gelagat deme main. Semua stok fokus blako . kekekeh. 

video

habis main pukul 3 petang tu pegi kedai motor jap, tayar motor si Safuan sudah pecah, mukenye dah mcm nak teriak dah kesiaaannye dia :'( . HAHAHA :p
Dah settle semua, pulanglah kami.
ni orang kata aktivity hujung tahun. betul2 hujung. sehingga kita bertemu kembali di lain hari :D
Terima kasih budak2 TSD :'D


0 comments:

Post a Comment