Tuesday, January 1, 2013

Bergitar di Waktu Malam

29 Disember 2012

Taman Sri Desa

Pada suatu malam yang sunyi selepas bermain futsal di Tasek . . . hahahaha :D
bila dah keje tanam anggur, aku memang lah rajin nak berjalan ni. Kalau dulu lepak di Ulu Kinta dengan rakan2 yang membujang dan membulat, kini semua itu sudah tiada lagi. Aku beralih pulak ke TSD.

Ini entri yang ke-3 pasal gitar.
1st entry : http://hizamessi.blogspot.com/2012/09/budak-budak-dan-keriangan.html
2nd entry: http://hizamessi.blogspot.com/2012/09/keseronokan-di-kelantan-episod-7-tamat.html

Kira baru jugak aku datang TSD ni. budak2 sini sporting. dan cedoi. haha :D


Syed the guitar hero :O

Iman bajet?? kahkah :D

Safuan cuba sedaya upaya untuk bermain satu chord tak lepas2 . . :D


Bukan senang nak mengajar gitar ni tambah2 lagi Safuan. jari macam kayu jati yang dah kena gam. hahahaha. xD . Baru dapat petik beberapa string dia dah syok. haishh, belum lagi main satu lagu. :D


Lepak2 sampai pagi buta, tapi takpe ler bukan selalu. Macam tu lah ceritanya ~


0 comments:

Post a Comment